2013. július 17., szerda

Meggy chutney


Talán még az utolsó szépséges érett meggyekből lehet ilyen chutney-t csinálni. Tavaly csináltam először céklából, kékszőlőből, almából chutney-t, aztán télen miután eléggé gyorsan felfaltam, jól megbántam, hogy nem csináltam a nyári gyümölcsökből is. Bár ha van a fagyasztóban némi meggy akkor tényleg nem probléma télen is elővarázsolni pikk-pakk.


Hozzávalók:

1 kg meggy
2 db alma
150 g mazsola 
4 db lilahagyma
2 fokhagyma
400 g nádcukor (demerara)
1 kis ujjnyi gyömbér
1 citrom (bio)
2 ek mustármag
1 ek koriander
3 dl balzsamecet (vagy almaecet)
1 ek szegfűbors (szemes)
1 ek őrölt fahéj



A meggyet megmossuk és kimagozzuk. A hagymát csíkokra vágjuk, az almát kimagozzuk és héjastól kockákra. A citromot alaposan megmossuk és felkarikázzuk, majd félbevágjuk a szeleteket. Gyömbért, fokhagymát lereszeljük, majd minden hozzávalót egy lábasba teszünk. Kb. 1- 1,5 óra alatt sűrű, ragacsosra főzzük a chutney-t. Elmosott üvegekbe szedjük és dunsztoljuk, én pokrócok között hagytam kihűlni másnapig. Aztán sajttal, ki husival boldogan falatozhatja. Nagyon szeretem zöldséges, kuszkuszos, bulguros egytálak mellé is.



1 megjegyzés:

  1. Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
    1) Nyerd vissza a volt barátodat
    2) Hozd össze a férjet és a feleséget
    3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
    4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
    5) Erőteljes varázsgyűrű
    6) szerencsebűbáj
    7) A rögeszmék megtörése
    8) Szülési és terhességi problémák. Vegye fel vele a kapcsolatot az EMAIL címen: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    VálaszTörlés

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Oszd meg a Citromail-lel! Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz