2015. augusztus 4., kedd

Feketeribizlis görögjoghurtos kekszes krémes





Az alaphoz:
2 zacskó kókuszos győri édes keksz vagy egyéb szimpatikus
100 g vaj + 50 g kókuszzsír
(lehet csak tisztán vaj is)

A krémhez
700 g görög joghurt
200 g /1 doboz sajtkrém (philadelphia natur) lehet mascarpone is
2 dl habtejszín
1 citrom kezeletlen héjú
1 zacskó zselatinfix
kb. 6 ek porcukor vagy nyírfacukor, eritrit  (nem mértem, ízlés szerint édesítsétek, de jobb ha nem nagyon édes)
  
A gyümölcs zseléhez
500 g feketeribizli (ez persze bármilyen más szimpi gyümölccsel kiváltható)
kb. 200 g cukor, lehet kevesebb is, ez inkább édesebben fini :D
2 ek kukorica keményítő

Az alaphoz a kekszet ledaráljuk, de a zacskóba tétel és nyújtófával porrá alakítás is működik. Alaposan összekeverjük az olvasztott vajjal és kókuszzsírral. Belenyomkodjuk kézzel a tortaforma vagy kisebb tálkák aljába és betesszük a hűtőbe egy fél órára. 

Ezután elkészítjük a feketeribizlis részt a tetejére. Leszemezzük a feketeribizlit, ez elég Hamupipőke munka, mondom ezt egy jó néhány kiló leszemezése után :D. 
Egy lábasban feltesszük a tűzre, hozzáadjuk a cukrot és 10 percig főzzük, miközben kevergetjük. A végén lehúzzuk a tűzről és hozzáadjuk a pici vízben feloldott keményítőt, visszatesszük egyet rottyantjuk és elzárjuk alatta a lángot. Kevergetve kihűtjük. 

A krémhez felverjük a tejszínt, hozzáadjuk a zselatinfixet, joghurtot, krémsajtot, cukrot és a reszelt citromhéjat. 

Kivesszük az alapot a hűtőből és rákenjük a krémet majd visszatesszük egy 10 percre a hűtőbe. Ezután rákenjük a feketeribizlis réteget. Lefóliázva pihentetjük fogyasztásig, jót tesz neki, ha egy éjszakát eltölt a hűtőben. 

- A mennyiségek kb. 20-22-es tortaformához elegendőek, ha szeretnénk magas krém részt, akkor lehet duplázni a mennyiségét, az is jól működik, ha a gyümölcsös részből keverünk örvényeket a fehér krémbe. 

- Használhatunk a tetejére egyszerűen kész lekvárt is. 

- Ma még vettem a Vásárcsarnokban feketeribizlit :D



3 megjegyzés:

  1. Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
    1) Nyerd vissza a volt barátodat
    2) Hozd össze a férjet és a feleséget
    3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
    4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
    5) Erőteljes varázsgyűrű
    6) szerencsebűbáj
    7) A rögeszmék megtörése
    8) Szülési és terhességi problémák Vegye fel vele a kapcsolatot e-mailben: ellenspellcaster@gmail.com Whatsapp +2349074881619

    VálaszTörlés

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Oszd meg a Citromail-lel! Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz