2009. június 19., péntek

Málna Lassi


Az autentikus változat persze a mangó lassi, én most málnával készítettem ezt az indiai eredetű joghurtos frissítő italt, de idén csináltam már eperből is. A Complete Indian Cookingban láttam pisztáciás és fűszeres verziót is, ezeket is kipróbálom majd egyszer. A nagy melegben jól jönnek az ilyen frissítők, a török boltban ahol vásárolni szoktam az eladó fiú mesélt nekem egy sós változatról is ami joghurt, fele arányú víz és só keveréke, ez is nagyon érdekes.

Hozzávalók: 1 adaghoz

1 nagy marék málna
150 ml török joghurt 3,5 % v. bármilyen natur joghurt
50 ml mentes ásványvíz
(!Össz. oldott ásványianyag tartalom, lehetőleg kevesebb mint 600 mg/l)
1 tk méz, ízlés szerint több

A málnát egy kisebb szűrőn áttörtem, hogy megszabadítsam az italt a málna magoktól. Aztán botmixerrel összemixeltem a hozzávalókat.

A fotó Leeloo barátnőm egyik ajándékba kapott gyönyörűséges mandalájával készült.

2 megjegyzés:

  1. Nem próbáltam még, de nagyon ötletesnek tartom, könnyű üdítő lehet így joghurttal és ásványvízzel.

    VálaszTörlés
  2. jól esik nagyon a melegben a savanykás joghurtos gyümölcsös itóka:) meg egyébként nagyon szeretem a joghurtot:)

    VálaszTörlés

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Oszd meg a Citromail-lel! Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz