2009. április 6., hétfő

Juhtúrós Tzaziki


A véletlen szülte, hogy juhtúró került ebbe a tzazikibe, de egyáltalán nem tett neki rosszat, sőt nekem nagyon tetszett. A Vásárcsarnokban házi tehéntúrót szerettem volna vásárolni, de csak amikor felakartam használni, jöttem rá, hogy juhtúrót kaptam, illetve picit prüszkölgettem magamban az árán, hogy mi a túrótól:) lett ez ilyen drága?

Hozzávalók:
(ebédre szántam magamnak egy kis rántott gomba mellé, szóval 1 főre)
3/4 kígyóuborka
4 ek 10 % zsír.tart. török joghurt
2 ek juhtúró
örölt bors, só

Az uborkát lereszeljük,besózzuk, majd a sóban állni hagyjuk egy 15 percet, aztán alaposan kinyomkodjuk belőle a levet amit enged. Egy tálba tesszük és alaposan elkeverjük a joghurttal és a juhtúróval, esetleg egy pici kaprot még tettem volna bele, ha van itthon. Az egész nagyon finom krémes lett, nem ez a light verzió az biztos, de mindenképpen érdemes kipróbálni így is, mert maradandó élmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Oszd meg a Citromail-lel! Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz