2009. április 2., csütörtök

Hotdog Croissant

Már egy ideje gondoltam rá, hogy de jó lenne hot dogot enni. Végül is nem pont az lett belőle, de valami hasonló, gyors vacsorára egy kis éltető csírakeverékkel finom vacsi lett belőle.
Hozzávalók:

1 csomag Tante Fanny leveles tészta, hát ez Izbolygónak köszönhető:))), de tényleg szó se róla, nagyon finom a végeredmény, engem csak az a kis hidrogénezett növényi zsír zavart ami van benne, de most félre tettem a kezdődő ortorexiámat:))

4 db jobb fajta virsli

4 tk mustár

5 dkg cheddar sajt
1 tojás

Amikor kibontottam a tésztát, hát nagyon megörültem neki, hogy nyújtott, tehát már nem kellett a nyújtogatással szütyizni, így 4 részre vágtam, úgy hogy három szög formákat kapjak, először középen függőlegesen ketté vágtam, majd az így kapott téglalapokat, átlósan félbe vágtam így kaptam meg a 4 háromszöget.

Mindegyik végébe tettem 1 virslit, amit picit megszúrkáltam egy villával, megkentem a mustárral szórtam rá egy kis sajtot és kifliszerűen feltekertem. A tetejét megkentem a felvert tojással és egy szórtam rá még egy csipet sajtot. Kb. olyan 15 percig sütöttem 200 fokon. Aztán jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Oszd meg a Citromail-lel! Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz