2009. április 3., péntek

Kókuszos Ananász Smoothie


Mostanában divatos dolog a smoothie, gyakorlatilag egy gyümölcs turmix-hoz hasonlít, a legegészségesebb változata, amikor csak gyümölcsöt tartalmaz, de ezenkívül sok változat létezik, én most kókusztejjel készítettem. Sokszor elsétálok egy Juice bár mellett, ahol különböző irtó guszta smoothie-kat árulnak, de ott még nem kóstolam őket és hamarabb jutottam el a házi elkészítéséhez.



Hozzávalók

1 érett ananász

1 kisebb doboz kókusztej (165 g)


Botmixerrel vagy turmixban pürésítjük az ananászt, azután hozzáöntjük a kókusztejet. Én nem tettem bele külön cukrot, mert finom édes volt az ananász és a végeredmény is elég fincsi lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Oszd meg a Citromail-lel! Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz