2009. március 24., kedd

Karamellás zabital


A karamellás tej sokak gyerekkori kedvence volt, az enyém is. Nemrégiben eszembe jutott, hogy milyen rég ittam ilyet, azonban a bolti verziónál, ahogy az összetételét keztem tanulmányozni, sajnos elment tőle a kedvem. Inkább neki láttam, az egyébként pofon egyszerű és naaggyon finom házi verzió elkészítésének és mivel csak zabtej volt itthon így ebből készült.

Hozzávalók
3 ek barna nádcukor
3-4 ek tejszín
2 dl zabtej
A cukrot megkaramellizáltam (kis lángon, lassú tűzön),
amikor kész volt félrehúztam és elkevertem benne 3-4 ek tejszínt és felöntöttem 2 deci zabtejjel. Visszatettem a kis lángra és lassan feloldottam a karamellt a tejben és kész is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Oszd meg a Citromail-lel! Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz