2009. március 17., kedd

Tavaszi reggeli - Vajas lágy tojás


"étteremalakítás" igy kezdődnek mostantól a posztok, mert én is részt veszek a Gianni féle játékban:)

Annyira megkívántam egy pár hete a lágy tojást, de sajnos egy kicsit elbóbiskoltam még azon a hideg reggelen és kemény tojás lett a vége a dolognak, na de most mindent bepótoltam...

Hozzávalók
2 db tojás
1,5 dkg vaj
friss pirított bagett szeletek

A forrástól számítva, 2 percig főzzük a tojást, azután óvatosan lekell műteni a tetejét, ami nekem sajnos nem sikerült annyira szépen, de nem baj majd legközelebb. Ezután kikaparjuk a tojás belsejét egy pici lábasba és nagyon alacsony hőfokon (max. 80 fokon), habverővel kevergetve belehabarjuk a morzsolt vajat. A finom vajas-tojást visszakanalazzuk a tojáshéjába (egg-shell, ez a szó nagyon teccik nekem angolul:)) és snidlinggel megszórva, frissen pirított bagettel elmajszolgatjuk.
A recept a Nők Lapja Konyha / 2009. márciusi / VI.évfolyam 1. számából származik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Oszd meg a Citromail-lel! Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz